1.12.19

Hyvää joulukuun ekaa päivää! ♥

Hei! En ole nyt hetkeen kuvannut tai oikeastaan edes koskenut mun nukkeihin. Syy siihen on puhtaasti se, että en ole kerinnyt tehdä niin ja toki sekin on vaikuttanut, että olen töissä ja töissä mun täytyy valokuvata paljon niin sen takia vielä kotonakin valokuvaaminen ei oikeen motivoi. Tänään kuitenkin päätin joulukuun kunniaksi napata pari kuvaa. ♥ Hyvää joulukuun ekaa päivää!

Nyx (Dreaming Doll Elva Sweet Rio):








Ja loppuun vielä Mintyä (Pipos Jr.Pi Ringo Mint):




Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html