22.10.20

Repokalliolla

 Moikka! Eilen kävin @Hattaraprinssin ja @Jussiparkkisen kanssa Repokalliolla kuvaamassa. ♥ Oli aika synkkä ja pimeä päivä niin siksi kuvatkin ovat ehkä vähän tavallista synkempiä. ^^

Ensimmäisenä kuva Hattaraprinssin Signestä (Pullip fc Zmick). ♥

Ja sitten otettiin yhteiskuvia Signestä ja mun Vikistä (Pullip Travas Tokyo Noan). ^^



Tämmösessä "linnunpesässä" neidit istuskeli. :)



Hattaraprinssin ihana Furby. ^^
 
Ja tässä Jussin Collector Drakulaura. ♥


 
Ja kuvien jälkeen huomattiin että hetkinen.. Mitäs Signelle oikeen tapahtui? Vastahan se oli ihan normaalisti kasassa. ^^' Voi Signe raasua.

Ja loppuun vielä yksittäinen kuva mun mussukasta, Mabelistä (Bluefairy Tinyfairy Olive). ♥

Kiitos kun katsoitte ja kiitos mun ihanille ystäville kuvaus seurasta! ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html