27.10.11

Keksikää kuvausideoita!

Heips ihanat lukijani! Keksikääs kuvausideoita mulle? Kun mulla on kyllä ihan hirveä kuvausinto, mutta kuvasideat on aika loppu. .___. Esim. tekisinkö kuvatarinan, millasen? Kuvaisinko jotakin nukkea metsässä vai missä maastossa haluaisit ja ketä kuvaisin? Vastatkaa ihmeessä näihin kysymyksiin, auttais paljon niin saisin jotakin ideaa mitä te ns. "yleisö" haluaisitte nähdä! [:
Voitte tietty vaikuttaa mitä mää kirjottelenkin tänne, että pitäiskö mun esim. kirjoittaa enemmän ittestäni tänne vai kenties jostakin muusta, ehdotelkaa siis ihan vapaasti!
Ja tietty, jos sinua ei kiinnosta pahemmin mun nuket ja haluat nähdä jotakin muuta, niin kerro ihmeessä!

Ja jee 31 lukijaa!Anteeks, tää ei oo nyt sit mikää juhlapostaus, mutta KIITÄN KAIKKIA LUKIJOITA TAAS! [:

Juu joku vanha kuva, otettu kauan aikaa sitten, postasin huvinvuoks ettei tule niin tylsä/tyhjä postaus :p

Niin ja kiitos katselustasi, vaikka tässä tuskin oli mitään katottavaa. o.o

3 kommenttia:

  1. hmm, ehkä joku nätti photoshoot jossain ehkä vähän hämärässä metsässä... hah en oo mikään paras keksiin ideoita...

    VastaaPoista
  2. Photoshoot KAIKISTA nukeistasi yhtäaikaa~ Olisi suloista.... erityisesti custom Suiseisekiäsi haluaisin nähdä, rakastan häntä~

    VastaaPoista
  3. Hyviä ehdotuksia! [: Mun pitää viikonloppuna koittaa keritä kuvailla ja toki pistäkää muutkin lisää ehdotuksia ihmeessä, otetaan vastaan ja yritetään parhaan mukaan toteuttaa!

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html