2.12.11

2. Joulukuuta ^^

Jes, myöhäsempi aamu, pääsen julkaseen joulukalenteri kuvan! :3 Pitää muuten toivoa, että lunta tulis taas maahan .___. Mun kalenteri menee muuten ihan mössöks, jos näin ei tapahdu pian.
Millon minä pääsen ulos? Ja miksi lumi sulaa aina välillä?


Kiitos katselustasi! :3
Ps. Saatan kuvata tänään mun nukkeja, ketä haluaisit nähdä? Laita toiveesi kommenttiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html