4.12.23

Pastellinen Joulukuu ♥

Hei! Viimein joulukuvia multakin tänne blogiin! ♥ Kuvauskohteeksi valitsin Miyan (Pullip Shinku 2006). En tiedä miksi, mutta tuntuu, että olisin ihan vasta kuvannut häntä, vaikka viime kerrasta on jo yli vuosi! Miya on ihana malli siinä mielessä, että hänestä otetut kuvat tuntuu onnistuvan aina tosi ihanasti. ^^ Miyan vaatteet on Sukidollssin käsialaa.

Tätä kuvausideaa olen pyöritellyt päässäni jo jonkun aikaa, ja oon niin iloinen siitä, että näistä kuvista tuli paljon parempia, kun edes ajattelin! Kuvissa näkyvä vaaleanpunainen yksisarvis kynttelikkö on Rustasta. ^^
 
 
 
 
Tässä vähän laajempi kuva koko setistä! ^^ Teen myös myöhemmin behind the scenes Tiktokin.
 
Ei ehkä paras kuva, mutta tässä näkyy kuitenkin hyvin tämä kynttelikön koko. ^^
 
 
 
Tämä yksisarvis pehmo istuu mun tietokonepöydällä, joka päivä. ♥ Se on niin rakas! Tämän pehmon halaaminen tuottaa mulle aina hyvää mieltä! Uskon että Miya ajattelee samoin. ^^
 
 
 
 
Tiedättekö mitä muuten? Miya taitaa "jälleen tavata" kaksoissiskonsa jouluaattona! Mutta ei siitä sen enempää.. vielä! ;) ♥
 
 
 
 
 
Miya odottaa jo kovasti lahjojen avaamista! ♥
 
 
 
 
Kiitos kun katsoitte ja ihanaa joulukuun alkua kaikille!

1 kommentti:

  1. Instagramissa taisin johonkin tämän kuvasarjan kuviin törmätä, mutta täytyy kommentoida vielä tänne, että nämä ovat aivan valtavan ihania! Varmasti yksiä suosikkikuviani sulta.
    Tosi kaunis asettelu, tuo kynttelikkö on niin suloinen ja tuo ihanaa bokeh-efektiä taustalle glittersateeneen <3

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html