14.1.12

Tervetuloa juttelemaan minulle chättiin! ^^

Helou! ^^ Elikkä juu, minä tein Tinychatin jo jokin aika sitten ja minulla on siis oma "chat huone" siellä, joten sinne voi siis jokainen tulla juttelemaan mulle! Yritän olla siellä mahdollisimman usein, eli siis en ole aina online, mutta yritän! Eli siis jos sulla ei oo Twitteriä tai mitään muutakaan mitä siinä kysytään, laita QUEST, niin pääset sisään! Nimen saa muutettua jostakin, en tiedä mistä. :p Mutta siis jokainen on tervetullut juttelemaan minulle. ^^
http://tinychat.com/siniirr
Ps. Mua voi pyytää näyttämään nukkeja webin kautta. ^^ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html