1.7.12

Souria ja Titiä ^^ 1.7 + Animecon info lopussa!

Heips! ^^ Tuli tuossa kokeiltua Sourille Edgelle tarkoitettua mekkoa, oletin, että ei mahtuisi Pullipille, mutta meni se sittenki, meinasi kyllä vähän jäädä lantioon kiinni, mutta mahtu sit kuitenki. :D Ja viimeinkin, kun te olette niin Souria toivonut, niin nyt saatte kuvia! Elikkä alotetaan siis Sourista. :3
Ja sitten pari kuvaa Titistä, jonka silmiä vähän liikuttelin. ^^
Kiitos katselustasi!
AA! Melkeen unohdin kertoa, että minä olen menossa Animeconiin 14-15.7, joten minut voi siis nähdä siellä! Luultavasti kuljen siellä Sour kädessäni, että jos haluaa tulla juttelemaan, tai katsomaan Souria + jotakin toista nukkeani niin siittä vain, ei kannata pelätä mua. :p

7 kommenttia:

  1. Ihania kuvia. ^w^
    Sour on kyllä niin kaunis. ♥ Ja Titi suloinen. ♥

    Jee, Blogger näyttää vihdoinkin sun postaukset hallintapaneelissa! ^__^

    VastaaPoista
  2. Ihanaa Sooour :3
    Oon yksi toivojista ^^
    sourille sopii noi vaatteet tosi hyvin ^^
    Tykkään tästä shootista tosi paljooon <3

    VastaaPoista
  3. ♥u♥ awws! Super söpöilyä o(>u<)o Sour oon niin nätti ja ihania kuvia, ehkä hieman saman laisia, mutta ihania >.<
    Sourille(ihana nimi muuten o(>.<)o) sopii tosi hyvin noi vaatteet, mitkä sillä oli tässä shootissa päällä :3

    VastaaPoista
  4. Kiitos! :3 Ja jee tule ihmeessä juttelemaan, arvostaisin todella. ^^ Mulla on luultavasti Sour kädessä ja ehkä lappu jossa lukee Kitty_95 > Siniirr jne. :D

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html