23.3.13

23.3 Taeyangejani + pieni kuvatarina!

Kuvailin pitkästä aikaa mun Taeyangeja, alotetaan Kennystä. :)






 Sitten, kesken kuvailujen äiti huusi mua alakerrassa käymään ja laitoin nuken nopeesti pöydälle ja se jäi tälläseen asentoon. :D
 Josta sitten keksinkin jotakin...

Dan: *Raapii päätään* *Mitääh?*

*Poseeraa*

.. Kunnes huomaa että Dan katselee häntä.

*Kauankohan Dan on katellut mua jo?!*


"Lopeta se kuvaaminen!"

*Kävelee pois ja mumisee: "niin noloa, niiin noloa.."*


"Noh onneks mää oon talon komein mies! ;)"
Kiitos katselustasi!

14 kommenttia:

  1. Ihaniii kuvii!!! <3
    Sori pakko sanoo, mut toi teksti on aik pientä enkä mä sokeena meinaa nähä sitä, voiks suurentaa sitä pikkusen? :)
    Anteeks valituksista!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja hyvä kun huomautit, teksti on nyt isompaa.

      Poista
  2. Ohania kuvia c:: Dan on suuuuperkomea~

    muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia =3=



    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia ja noi tekstit vois olla vähän isommal :C en ite saa helposti selvää :/

    VastaaPoista
  5. ihania kuvia, laatuki kohillaa (:

    ilikecookiestoomuch.blogspot.com

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html