12.5.13

12.5 Souria





13 kommenttia:

  1. Ihania kuvia <3

    muovirakkaus.blogpot.com

    VastaaPoista
  2. Awaam Sour on ihana >u< Tuun pöllii sen x3

    VastaaPoista
  3. Sour on ihana, ja kuvat myös :3

    VastaaPoista
  4. Tosi sulosia kuvia *W* Sour on sulonen :3

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Kuvankaunis Sour♥

    Haastoin sut :)
    http://mammamiiau.blogspot.fi/2013/05/mua-on-muistettu-haasteilla.html

    VastaaPoista
  6. Moikka (: Olen lueskellut blogiasi aina välillä, ja täytyy kyllä sanoa, että sulla on hienoja nukkeja :3 selasin juuri läpi nukkeprofiileita ja mulla tuli mieleen yksi kysymys Taeyang Tantuksestasi. Senhän peruukki on mollamaniasta, eikös näin? Niin onko kyseessä mohair peruukki? Kenties tämä: http://www.mollamania.net/peruukki_boggie_musta.jpg. ??

    Olen itse miettimässä eri peruukki vaihtoehtoja omalle tulokkaalleni ja olisin kiinnostunut mohair peruukeista. En vaan oikein tiedä, kuinka hyvin niitä voi muotoilla kun ei ole kokemusta niistä c;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi. :) Ja kiitos kovasti! :3 Peruukki taitaa olla juuri tuo, on ainakin saman näköinen. ^^

      Mohairperuukkeja on helppo muotoilla ja ne on hyvälaatuisia, niitä oppii muotoileen helposti. :)

      Poista
    2. Kiitti vastauksista (: tilasin mohairperuukin ^ O ^

      Poista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html