18.5.13

Benata kevät tunnelmissa 18.5



8 kommenttia:

  1. mua niin harmittaa ku sulla on niin upeita kuvia, mutta ne on aina niin pienellä :( tää olis niin top 1 nukkeblogi jos kuvat ei ois noin pieniä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti. :) Jos laittaisin mun kuvat isommiksi kun ne tuossa on, ne tulisi ulos tuosta tekstiruudusta eikä se näyttäisi hyvältä.. Pahoittelen tuosta. Kuvia voit katsoa isompana kun klikkaat kuvasta hiirellä.

      Poista
  2. Ihania kuvia! ^.^ Ja Benata on niiin ihana ^^ Muuten aiotko tehdä joku päivä kt:n? :D Sun nuket on niin ihania että niistä sais varmasti kivan kt:n :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Mulla ei oo yhtään inspistä tehdä kuvatarinoita, en tiedä mistä johtuu. Niitä tulee joskus, jos tulee.. En voi lutava mitään. :(

      Poista
  3. Benata on tosi kaunis :3 rakastuin myös sen asuun!! IHANA ^ O ^ j mäkin tykkäisin jos kuvat olis vähän isompia (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) En tosiaan viitsi laittaa kuvia maximi kokoon koska ne tulisi ulos tuosta ruudusta ja se näyttäisi huonolta..

      Poista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html