19.9.15

Syksyinen auringonpaiste

Hei! :) Tänään kävin kuvaamassa syksyn ilta auringossa mun nukkeja. Aurinko meni pilveen monesti kuvaillessa joten joutui aina odotella että aurinko tuli takaisin, mikä oli tosi ärsyttävää, mutta sain silti kuvia auringonpaisteessa. :D Toivottavasti tykkäätte kuvista!

Alotetaan mun tämän hetken lempi mussukasta eli Lunasta (Bluefairy Tinyfairy Jasmine):






 Seuraavaksi pari kuvaa Moyosta, jolle on tulossa parin kuukauden sisään uusi ulkomuoto jota odottelen kovasti, haluan jo vaihtaa tämän nuken ulkonäköä! ;_; 


Sitten otin taas uusia kuvia mun uusimmasta lapsesta eli Pang-ju Milk-pangistä nimeltä Miruki. ♥


 Tästä nukesta teki mieli laittaa kaikki kuvat mustavalkoiseksi, koska ne sopii niin tämän nuken olemukseen jostakin syystä, joten oli tosi vaikee muokata näitä kuvia kun toisaalta värillisetkin oli niin kivoja. :D


 Ja lopuksi kuvia myös Benatasta (Pullip Barasuishou), jota rakastan kuvata syksyllä koska tämä nukke sopii syksyyn parhaiten mun kaikista nukeista. :)





Kiitos kun katsoitte!

3 kommenttia:

  1. Kaikki nuket ovat kuvissa kauniita, ja aurinko tulee mukavasti kuviin, ei valota liikaa eikä häiritse muutenkaan~♥

    -Pussiahma-

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia♥ t: ihminen joka ei osaa kirjoittaa kuin tylsiä kommentteja :)

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html