20.4.16

Uudet chipit :)

Pari mun nukkea sai uudet silmät CoolCatiltä. :) Ensiksi pari kuvaa Benatasta (Pullip Barasuishou). Tämän tyttösen chippien taustafoliot on väärät, en siis halunnut tälle blingbling taustafolioita, täytynee siis odotella uusia postista. :D

 Myös Sour (Pullip Souseiseki), sai uudet chipit mutta en osaa oikeen päättää tykkäänkö vaiko en, joten saatan vaihtaa nuken vanhat chipit takaisin jossain vaiheessa. Kuvissa nää näyttää ihan kivoilta, mutta livenä taas ei niin kivoilta. Katsoo nyt mitä tapahtuu..

Kiitos kun katsoitte!

2 kommenttia:

  1. Olen 12 vuotias tyttö ja olen kovin ihastunut pullip nukkeihin! Minulla on monenlaisia nukkeja (posliininukkeja, monster high, ever after high, Disney princess animator collection doll...) ja jokainen on tosi hyvässä kunnossa. En leiki juurikaan nukeillani, sillä tykkään enemmän kuvata niitä. Tiedän paljon pullipeista mm. Sinun videoisi ansioista! Vanhempani miettivät ja niin minäkin. Pelkään että nukke hajoaisi! Mitä mieltä sinä olet, olisinko tarpeeksi hyvä pullipin omistaja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on ainakin tosi hyvä harjoittelupohja ollut noissa aiemmissa nukeissa mitä sulla on. Mun mielestä voisit hankkia Pullipin, koska oot selkeästi tiedostanut niiden arvon. :)

      Poista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html