6.5.16

Lämmin kevät sää ♥

Moi! Kävin tänään ulkona vähän kuvaamassa mun nukkeja taas vaihteeksi, tänään oli vähän tuulinen päivä joten joissakin kuvissa peruukit on vähän villiintyneet sen takia. :) 

Aloitetaan Bernicestä (Pullip Grell) joka on saanut hetki sitten Pullip Cornicen stock asun ja uudet silmät. :)





 Sitten myös Hazeliä (Pullip Hello Kitty). Hazel sai uuden peruukin Cancanilta. ^^


 Ja pitkästä aikaa myös Monicaa (Byul Pollon). Monican asu on Dal Coralin stock ja kissakorvat on TataBJD:ltä. :)




 Ja lopuksi minun customoimaa Sofiaa (Pullip Full Custom Suiseiseki). Sofia on saanut uudet silmät. Pinni on TataBJD:ltä. :)


Kiitos kun katsoitte!

3 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, tyttösi ovat tosi kauniita :3

    VastaaPoista
  2. Mä en nyt tiiä mistä kautta tää tulee, google+ vai blogger... toivon että bloggerin kautta;DD Mä en enää muista miten nää jutut toimii.

    Joo no mutta aivan upeita kuvia. Bernice on niin kaunis, todella suloinen. Kuvat on tosi laadukkaita niinkuin aina (: Sofian meikki on todella omaperäinen, mutta niin kaunis! olet taitava customoimaan (: Ei tässä muuta, hieno postaus jälleen kerran

    VastaaPoista
  3. Todella ihania kuvia, jotka on otettu tosi hyvin ♥

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html