11.5.16

Rakastuneet nukkeni

Moi! Pahoittelut että teen samalle päivälle kaksi postausta, mutta mielestäni nämä kuvat eivät sopineet samaan postaukseen, joten tein uuden! Oon ottanut pariskunta kuvia tooodella kauan aikaa sitten ja nykyisillä seuraajillani ei varmaan ole edes hajua että mitkä minun nukeistani seurustelevat keskenään. :D Tässäpä siis selvennystä siihen asiaan!

Sour (Pullip Souseiseki) ja Kenny (Taeyang Tantus) seurustelevat. :) Lisäksi Kenny ja Sour on saanut uudet silmät ja Sourin asu on myös uusi (Pullip Adsiltian stock).




Toinen pari täällä on vähän ujompi pariskunta, Levi (Taeyang Filato) ja Benata (Pullip Barasuishou). :)


 Otin tänään myös kuvan siitä, missä mun nukkeja säilytetään eli nukkejeni "kodista". Tässäpä kuvasia siitä:

 Ja koska kaikki nukkeni eivät mahdu tuohon kaappiin mulla on kaksi nukkeani eri kaapissa:
BJD:t ovat minulla valolta piilossa kaapissa omissa laatikoissaan. :)

Kiitos kun katsoitte!

2 kommenttia:

  1. Mahtavia kuvia!! <3 Oli tosiaan kiva saada selville, ketkä seurustelevat!! C; Kuvat oli taas tosi värikkäitä, niin kuin viime postauksessakin! ;)

    Mulla olisi yksi ehdotus, ei siis ole mikään, että sun olisi pakko tehä tää, :) mutta siis mun mielestä olis enemmän kun parasta, jos sä tekisit tänne kuvatarinaa!! ;3 Sanon vielä, että ei todellakaan ole tuota ehdotusta pakko toteuttaa, mutta ehdotin vaan. :)

    Miten muuten saat sun nuket pysymään tossa ständissä? :DD Kun itse olen kokeillut, niin en ole millään saanut, että onko siinä joku tietty taktiikka? :D

    Mahtavaa viikon jatkoa!! :)

    www.hunajaisetnuket.blogspot.fi

    ~Hunaja~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! :) En oo moniin vuosiin tehnyt kuvatarinoita, koska en vaan oikeen tykkää tehdä niitä enään eikä mun nukeilla ole silleen erilaisia luonteita tai mitään ulkonäönsä lisäksi, joten olen niin laiska etten jaksa edes keksiä niille sellaisia. :D Joskus muutamia vuosia sitten kirjoitin nukeilleni luonteet mutta päätin kuitenkin poistaa ne, koska en vaan jaksanut sitten uusille tulokkaille tehdä luonteita ollenkaan ja se vaan sitten jäi..

      Mulla nuket pysyy helposti ständissä. :) Sun kannattaa koittaa vetää sitä "rautaa" siitä ständistä ylemmäksi johonkin nuken vyötärön kohdalle ja laittaa siitä kiinni.

      Poista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html