27.6.16

Ensimmäinen tilaustyö customini

Hei! Tänne saapui ensimmäinen tilaustyö Pullip Asuka, jonka meikkasin uudestaan. Tämä nukke siis EI ole minun vaan yhden toisen nukkeilijan, tein ainoastaan tämän nuken meikin. Nuken nimi on Ingrid ja nuken omistaa Instagramissä @ingrid_and_me. Toivottavasti pidätte!

Nuken meikissä käytin:
Kulmakarvoissa, silmämeikissä, pisamoissa: Vesivärikyniä
Silmämeikissä, kulmakarvoissa, huulissa, poskipunassa: Pastelleja
Silmäluomissa: Akryylivärejä
Lakkauksessa Mattalakkaa (Army painter)


Kiitos kun katsoitte!

4 kommenttia:

  1. Noi luomet on aivan upeet! En kestä :DD
    Kulmakarvat saisivat olla siistimmät minun makuuni, mutta oikein onnistunut custom. Toivottavasti asiakas on tyytyväinen :3

    VastaaPoista
  2. Oikein ihana neiti c:
    Olet kyllä ihan super hyvä customoimaan!

    VastaaPoista
  3. Aivan älyttömän ihana custom!
    Luomet ja kulmat on mun suosikkipiirteitten listalla. ❤

    VastaaPoista
  4. Oih, todella suloinen :) Olet kyllä todella taitava ^^

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html