3.8.16

You got a friend in me

Moi! :) Tein nyt ensimmäistä kertaa pienen kuvatarinan, oon viimeksi tehnyt kuvatarinaa 2011, joten siitä on aikaa. Syy miksi en tee kuvatarinoita on enimmäkseen se, että tiedän ettei kukaan lukisi niitä, ja muutenkin ne vaatii aika paljon vaivaa ja olen rehellisesti laiska,  mutta tottakai tykkään nähdä vaivaa normaaleihin kuvashootteihin - en siis ikinä ota kuviani hutaisemalla. :D Tässä kuitenkin pieni ja lyhyt kuvatarina joka ei mielestäni tarvi sanoja. Kuvatarinan nimi on "You got a friend in me". Kuvatarinassa olevat nuket Dal Cinnamoroll (Cinnamon) ja Dal Edge.












Ja tähän samaan postaukseen laitan pari muuta kuvaa eli nämä loput kuvat eivät liity kuvatarinaan enää. :) 



 Otin samalla pari kuvaa myös ihanasta Monicastani (Byul Pollon) ja hänen pienistä koiranpennuistaan. ♥





Kiitos kaikille kun katsoitte. :) Toivottavasti tykkäsitte tuosta pienestä kuvatarinastani.

5 kommenttia:

  1. Suloinen kuvatarina .3. Minusya on mukavaa aina kun keksit omaan blogiisi jotain uutta, vaikka se on joka tapauksessa erilainen, kuin monet muut nukkeblogit. Minun mielestäni voisitjatkaa kuvatarinoiden tekemistä. (:

    VastaaPoista
  2. Aww suloisia kuvia ja kiva, kun teet tänne jotain uuttakin. ^ω^
    Ja jatka ihmeessä näitä kuvatarinoita, sillä minä ainakin lukisin näitä. ❤
    Ps. Tämä postaus on bloggerissa 2 kertaa. (Tai ainakin minulla näkyy niin)

    VastaaPoista
  3. Katselin jo tuolla foorumin puolella, mutta kommentoin tähänkin, että oli tosi suloinen pikku tarina ja pikkutyttöjen ilmeet ja olemus kertoivat kaiken tarvittavan. :) Ihanat tirriäiset sinulla!

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Se on Dal Coralin stock, ostin käytettynä Pullip Suomi kirppikseltä. :D

      Poista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html