13.4.17

Nukkebudjetti + Raven Queen on myyty

Moi! Tiedättekö sen, kun teillä on joskus ollut nukkebudjetti, mutta sit yhtäkkiä se budjetti lentää vaan ikkunasta ulos? Luulenpa että aika moni voi samaistua tähän, koska itsellä kävi näin jo joku aika sitten kun tilasin Fairylandiltä suoraan Fairyline Sirccan full settinä.. En kumminkaan sentään niin hulluuksia tehnyt, että oisin tilannut sille siivet, vaikka meinasin kyllä. Tilasin neitosen siis vain asun, kenkien ja unicorn sarven kera.. Tätä ennen mulla siis OLI todellakin aika tarkkakin budjetti hartsisia nukkeja kohtaan, että en mielellään ostaisi mitään yli 500dollarin maksavaa nukkea, hups?.. Sinneppä meni sekin budjetti sitten, mutta vaikka sanonkin näin niin minua ei kaduta yhtään!

Kun näin tämän neitosen ekaa kertaa Fairylandin sivuilla niin en erityisemmin siihen kiinnittänyt huomiota, totesin vaan että ihan nätti.. No sit muutamien päivien päästä katsoin uudestaan ja huomasin, että herranenaika, tuolla neitosellahan on hampaat ja jos vähänkään tiedätte mun nukkemaun, niin mää RAKASTAN sitä ominaisuutta ihan liikaa nukessa ja olin jo siinä vaiheessa tosi myyty. On tämä nukke kyllä muutenkin niin kaunis, että ei vaan sanat riitä. Toki tuo peruukki mikä tällä neidillä on saattaa mennä vaihtoon, mutta sen näkee sitten paremmin kun tämä neiti saapuu tänne. ^^ (Laskelmieni mukaan joskus kesäkuussa, jos kaikki menee hyvin)
Toinen asia mitä mietin, kun tämä neiti tänne saapuu on se.. Että mitä mä teen ku se tulee tänne? Musta tuntuu nimittäin, etten edes uskaltais tehdä tällä nedillä paljoa mitään kun on tämä nyt vain niin taideteos.. Varmaan vaan itken ja katselen sitä jossain nurkassa. :D
 En vaan tavallaan vieläkään voi uskoa, että tosiaan tilasin tämmösen neitosen tänne.. En malta kyllä odottaa, että se saapuu! ♥
Ja tosiaan minkä halusin mainita tähän postaukseen vielä nopeasti on se, että mun ainokainen Ever After High Raven Queen SDCC (Collector nukke) on myyty uudelle omistajalle. Kun tämä nukke saapui tänne (22.11.2016), olin jo silloin vähän sitä mieltä, että se ei käy mun nukkeporukkaan ja nyt sitten viimein päädyin sen myymään. Oon kuitenkin samaan aikaan iloinen siitä, että mulla on ollut tämä nukke, koska se oli hyvä "kokemus" ja "vieras" mun nukkeporukassa, vaikka tuo saattaakin kuullostaa oudolle. Minusta oli kiva nähdä tämäkin nukke livenä ja saada kuvata sitä sen lyhyen visiitin ajan täällä - nyt neiti jatkaa matkaa jonnekkin muualle, jossa sitä varmasti arvostetaan enemmän kuin täällä. Onpahan nyt ainakin varmistettu se, ettei Ever After High -nuket ole vaan mun juttu, vaikka musta nekin on tosi kivoja nukkeja.. Pidän paljon enemmän Monster High nukeissa ja ajattelin, että niissä voisin nyt vain pysyä markettinukkejen suhteen.. ainakin toistaiseksi. :)

Tässä muutama mun suosikki kuva tästä kaunottaresta:


Loppuun vielä muutama sananen siitä, miksi en ole kuvannut hetkeen ja syy on aika selkeä - sää. Mua ei motivoi yhtään se, että tuolla ulkona on vieläkin niiin paljon lunta ja yöllä oli ilmeisesti satanut vähän lisääkin.. Viimevuonna näihin aikoihin ulkona ei ollut ton näköstä, mutta nyt on.. Mua ei siis motivoi yhtään käydä kuvaamassa, enkä jaksa kuvata sisälläkään.. Pahoittelut siis tästä. Ehkä motivoidun enemmän, kun tuo lumi lähtee melkeen kokonaan.. Ja toivotaan että se lähtisi pian, koska kyllä tekisi mieli päästä kuvailemaan - ei vain tommoseen maisemaan..

Kiitos kun katsoitte/luitte!

1 kommentti:

  1. Upean taideteoksen olet tosiaan tilaamassa!❤
    Silämni aukesivat apposen auki, kun näin tästä nukesta nuo ensimmäiset kuvat. Hintakin on ilmeisesti kauneuden vastainen.⊙_⊙

    Kalliiden nukkejen ongelma on nähtävävästi tuo, että eihän nukella uskalla tehdäkkään mitään kun pelkää rikkoutumista tai muita vaurioita. Saa nähdä, keksitkö sinä tähän ongelmaan ratkaisun.

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html