14.12.17

14. Joulukuuta - Frankie

Kalenterin neljästoista luukku - Frankie (Monster High Frankie Stein):
Frankie oli mun ensimmäinen Monster High -nukke, jonka sain 11.8.2011 - sillon mun Monster High -nukkeilu ekan kerran alkoi. Myöhemmin pidin tosiaan muutaman vuoden tauon näistä nukeista, mutta oon niin kiitollinen siitä, että en myynyt näitä mun vanhoja nukkeja, koska tämä Frankie on siis ihan ekaa "mallia/sykliä" näistä Monstereista.

Frankie on mulle edelleen se kivoin Monster, syynä varmastikkin se, että hän oli vaan se mun eka MH-nukke. Oon aina tykännyt tässä nukessa kaikesta, hän on vaan täydellinen tämmöisenään. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html