15.12.17

15. Joulukuuta - Elisabeth

Kalenterin viidestoista luukku - Elisabeth (Pullip Elisabeth):
Elisabeth oli ensimmäinen nukkeni ja syy miksi tämä kaikki alkoi. Elisabethin sain siis 28.7.2010.

Kun olin valitsemassa ekaa nukkeani, niin päädyin tähän, koska se oli yksinkertaisesti erikoisin nukke kaikista. Muistan hyvin sen, että tämä nukke oli siihen aikaan tosi epäsuosittu, aika moni oli sitä mieltä, että "hirveän näköinen kokonaisuus" jne. mutta itse pidin tästä nukesta kovasti jo stockkina. Kun ilmestyin ekan kerran Pullip Suomi foorumille, monet vaati kuvia tästä nukesta, koska halusivat nähdä hänestä kuvia - tätä nukkea ei siis oikeasti ollut monella vielä sillon. Oli tosi jännää, että mun nukke aiheutti mielenkiintoa ja se tavallaan antoi mulle lisäintoa tähän harrastukseen.

Muistan ikuisesti sen päivän, kun avasin tämän nuken ja sen kun mun kaverit tuli käymään ja kaikki ihailtiin yhdessä tätä nukkea. Hän on edelleen mun tärkein nukke ja tulee varmasti aina olemaan. Jos lopettaisin tän harrastuksen (mitä ei toivottavasti ikinä tapahdu) niin oon varma, että tätä nukkea en siltikään myisi pois, koska hänellä on vaan liikaa tunnearvoa. ♥

1 kommentti:

  1. Ihana Elisabeth! Tämä malli on mullekin yksi niistä ensimmäisimmistä Pullipeista, joihin aikanaan rakastuin. Tässä kaikki on vaan yksinkertaisesti niin täydellistä, faceup on huikean kaunis. <3

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html