3.12.17

3. Joulukuuta - Cinnamon

Kalenterin kolmas luukku - Cinnamon (Dal Cinnamoroll):
Dal Cinnamoroll on ollut melkeen aina ostoslistallani ja viime vuonna 12.5.2016 sain hänet viimein tänne. Tulen varmaan ikuisesti muistamaan, miten onnellinen olin kun avasin tämän neidin. Sanrio aiheiset nuket on muutenkin tosi lähellä sydäntä, koska nuorempana olin todella iso 'Hello Kitty fani' ja mulla oli paljon Hello Kitty tavaraa. Hello Kittyn kautta rakastuin siis muihinkin Sanrio hahmoihin, etenkin Cinnamorolliin ja kun huomasin, että siitä on tehty nukke niin pakkohan se oli saada. Tämä on yksiä niitä nukkeja, joka on kyllä jo stockkina erittäin söpö. ♥

Tähän samaan postaukseen voisi myös mainita, että oon aika kovasti rakastunut tulevaan Pullip -nukkeen, joka on siis Pullip Cinnamoroll. Se neiti näyttää siis tältä *klick*. En ole tosin vielä ihan 100% varma, että haluanko tuota nukkea, mutta ihana se silti on. ♥

4 kommenttia:

  1. Mäkin rakastan Sanrion nukkeja!❤
    Dal Cinnamoroll taitaa jää ikuiseksi haaveeksi, mutta tuon uuden pullipin löytäessäni muutama viikko sitten toivo heräsi uudelleen, jos sitä vielä joskis saisi jonkun Sanrio-hahmo nuken hankittua.

    VastaaPoista
  2. Toi pullip cinnamoroll sopisi aika hyvin sun kokoelmiin. Se on hyvin sun tyylinen nukke, tosi söpö.

    VastaaPoista
  3. Ihana nukke! Haluaisin nähdä vielä hiukan lisää kuvia Pullip Hello Kittystä eli Hazelista, koska hän on mun lemppari sun nukeista❤️

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html