3.11.18

Saan vihdoinkin veijarikisun ♥

Heips! Oon tosi pitkään halunnut itselleni Piposin veijarikissaa ja nyt viimein kohdalle osui sellainen kissa, josta oon haaveillut vuosia, Pi Limited Edition "Never Ending Dream" Cheshire Grey. ♥ 

Hetken pohdittuani tajusin, että hyvänenaika - se miksi rakastuin just tähän nukkeen niin kovasti johtuu siitä, että 2012 näin ensimmäisen kerran Piposin veijarikissan, vanhan Pi Moody Limited julkaisun (joka on kaiketi ollut 2009 vuoden julkaisu).
Siitä lähtien kun tämän nuken näin, oon tämän kaltaisen nuken halunnut. Ja nyt kun Pipos julkaisi uusia nukkeja tuli sellainen olo, että minun ajatukseni on luettu! ♥ Minusta tämä uusi Pipos julkaisu muistuttaa paljon tätä vanhaa mallia ja se on aivan ihana asia, koska oon halunnut tämän vuosia! En malta odottaa että minun kisuliini saapuu tänne. ^^ Tämä uusi malli on vähän niinkuin päivitetty versio tästä vanhasta.

Tilasin tämän nuken siis melkeen full settinä. Settiin, jonka tilasin kuuluu siis: Skeleton pää/Veijarikissa maski molemmat firman meikillä, vartalo (osittain skeleton), kahdet siivet, häntä meikillä, kuvassa näkyvä asu ja kuvassa näkyvät violetit silmät

Oon tästä vaan niin iloinen että piti tehdä tälläinen postaus. ♥ Jos joku muukin on tilannut näitä Piposin uusia limited julkaisuja niin kertokaa ihmeessä että minkä tilasitte, mua kiinnostaa kovasti että tuleeko Suomeen lisääkin näitä ihanuuksia. :)

Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html