6.4.19

Kevätväsymystä.. ♥

Moi! Mulla on ollut tosi kiire ja paljon hommia koulun puolesta myös viikonloppuisin, niin ei ole ollut vaan aikaa eikä jaksamista ottaa kuvia vaikka olen halunnut niitä ottaa. Nyt kuitenkin oli aikaa ja jaksamista niin päätin sitten ottaa kameran käteen ja ottaa kuvia pienestä Oceanastani (Luts Tiny Delf Gretel). ♥ Tämä tyttö kyllä kaipaisi paljon enemmän huomiota, koska hän on super söpö, mutta jostain syystä se on vähän unohtunut. ^^'





 Loppuun vielä pari kuvaa Oceanasta mun kasvin kanssa. Nämä ei oo mun mielestä mitenkään erityisen onnistuneita kuvia, mutta halusin silti nämäkin julkaista. ^^

Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html