20.3.17

Kolmas tilaustyö custom

Moi kaikille! :) Tänään valmistui kolmas tilaustyöni. Tämä kuvissa näkyvä nukke ei siis ole minun vaan yhden toisen nukkeilijan olen tehnyt vain nuken meikin. Olen aika tyytyväinen tähän tulokseen ja toivottavasti myös nuken saaja on tyytyväinen. Tässä muutama kuvanen tästä neidistä. :) ♥


Tässä meikissä käytin:
-Luomet: Tummanruskea akryylimaali (jostakin syystä näyttää kuvassa mustalta, mutta se on kuitenkin tummanruskea väri mitä siihen käytin)
-Kulmakarvat: Ruskeaa kuivapastellia, kolmea eri väriä vesivärikynistä (kaksi ruskean sävyä ja valkoinen)
-Silmämeikki: Rajaus; Musta vesivärikynä ja akryylimaalia, Luomiväri; kuivapastelleja (kolmea eri ruskeaa sävyä), Alaripset; vesivärikyniä (ruskea ja valkoinen), Silmän sisäosaan; kuivapastellia, Kiiltäviin kohtiin on käytetty glossia
-Huulet: Kuivapastellia ja valkoista vesivärikynää, kiillon saamiseen glossia
-Blushi: Kuivapastelleja

Tiedot siitä mistä hankin materiaalini löytyy täältä:

Kiitos kun katsoitte!

2 kommenttia:

  1. Todella ihana custom!❤
    Kaikki tässä customissa ei ole ehkä ihan mun mieleen, mutta kaikkia ei voikkaan mielyttää.
    Tämä uusi vaaleanpunainen ulkoasukin on muuten todella mukava!^ω^

    VastaaPoista
  2. Aivan mahtava custom!! <3 Jos nuken omistaja olisin, niin olisin todella tyytyväinen lopputulokseen, olet niin hyvä customoimaan!! <3

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html