10.11.17

Overwatch Mei Nendoroid

Hei! Eilen tänne saapui Overwatch Mei Nendoroid -figuuri ja tässä olisi kuvia siitä. :) Tykkään tästä figuurista kyllä niin paljon enemmän kun Traceristä ihan vaan senkin takia, että tämä hahmo on musta Overwatchissa kivempi. Hän on vaan niin suloinen. ♥ 

Kun olin avannut tämän paketin ja halusin koota figuurin sen ständiin, mulla tuli tosi isoja ongelmia siinä. Tämä Mei Nendoroid oli siis ihan erilainen koota kun Tracer, koska tällä neidillä on selässä tuo "tankki", mutta onneks mukana tuli ohjeet joiden avulla sain sit pääteltyä, että miten tämä homma toimii. :D Mutta kaikinpuolin niin suloinen figuuri kyllä. ♥
















Yhteiskuvat mun molemmista OW Nendoroideista. ♥

Loppuun vielä laatikko kuvia! :)







 Ja koko setti:
Sitten odotellaan vielä Overwatch Mercy Nendoroidia, joka tuleekin sitten ensi vuonna. :) En ajatellut, että ostaisin Overwatch Hanzoa tai Genjiä, koska en niistä hahmoina tykkää ja olin muutenkin aika pettynyt minkä näköisiä Nendoroideja ne on, joten niitä en halua tänne. Odotellaan siis että Good Smile Company julkaisee lisää Overwatch tyttö hahmoja Nendoroideina, koska oon aika varma että melkeen ne kaikki tulee tänne. ♥

Kiitos kun katsoitte!
Ps.  Pahoittelut kuvien värivaihteluista, ulkona sää vaan vaihteli niin paljon kokoajan, että kuvissa tuli väkisin värivaihtelua vaikka koitin muokata ne mahdollisimman samalla tavalla. Ulkona oli siis pilvistä, mutta silti välillä aurinko pilkahti ja sit taas pilvistä.. Eli aika tuskainen kuvata tähän aikaan vuodesta varsinkin, jos olet Sini koska haluan luonnonvalon kuviin.. En vaan tykkää keinovalosta. :s

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html