15.10.18

Botania 13.10

Hei! Käytiin lauantaina @Jussiparkkinen kanssa Botaniassa, Joensuussa ja tässä muutamia kuvia sieltä. :) Oon itse käynyt Botaniassa aika monta kertaa ja kävin siellä viimeksi kesällä, niin sen takia en ottanut paljoa kasveista kuvia, mutta jos haluatte nähdä että mitä ihanuuksia sieltä löytyy niin täältä löytyy kansio, jossa on mun ottamia kuvia kesältä:

 Aloitetaan Moesta (Kikipop! Hi! My School Sub School Commissioner P-chan):






 Muutamia kasvi kuviakin otin silti, vaikka oon täällä jo monesti käynytkin. ^^


 Botaniasta löytyy nykyään kilpikonniakin. :)
 .. Ja tälläisiä sauvasirkkojakin, jotka on mielestäni kyllä aika ällöjä. :D
 Jussin neitokainen; Monster High Jane Boolittle. ^^
 Botaniassa on tosiaan myös perhosia ja perhosentoukkia. Tälläkertaa perhosia oli vain vähän niin niistä ei sitten saanut kuvia.

 Ja loppuun vielä toinen Jussin neiti; Monster High Venus McFlytrap Ghoul Spirit. ♥
Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html