4.8.19

Tracon 2019 info

Moikka! Viime vuotiseen tapaan ajattelin taas tehdä Tracon 2019 info postauksen. Olen siis tänäkin vuonna tulossa Traconiin, joka on siis 6.–8.9.2019. Coni paikalle en kuitenkaan ole tulossa 6. päivä ollenkaan, jolloin siellä on ilmainen sisäänpääsy, mutta 7. päivä tulen paikalle heti conin alettua.

Tuttuun tapaan viimevuotisesta, conissa on myös nukkemiitti, jonka @Jussiparkkinen on pääasiassa järjestänyt, mutta olen itsekin pienesti ollut mukana - mutta en ole päävastuussa. Miitti tapahtuu samalla paikalla kuin viime vuonnakin eli isossa miittiteltassa Sorsapuistossa (Tampere Talon pihassa) klo 12:00 - 13:45 Lauantaina 7.9. Muutkin, jotka eivät ole Traconissa voivat tulla miittiin, koska miittiteltta on conin ulkopuolella.

Ja kuten viimevuonnakin niin haluan esittää vähän omakohtaisia toiveita miittiä kohtaan, jotka kuuluu periaatteessa perus miitti etikettiin, mutta kirjoitan sen kuitenkin tähän erikseen, että kaikki varmasti tietää ja ymmärtää kuinka toivoisin muiden toimivan. ^^
Omakohtaisia toiveitani miittiä kohtaan: Minun nukkeihini (tai muuhunkaan omaisuuteeni) ei saa koskea ilman lupaa, jos siis haluat tarkastella nukkejani lähemmin minulta täytyy kysyä lupaa siihen. Jos annan luvan tarkastella nukkeani, nukkejeni naamoja ei saa siltikään kosketella eikä Pullippien silmämekanismin silmiä saa sulkea, eikä mielellään liikuttaakkaan. Jos haluatte nähdä nukkeni silmät kiinni niin voitte pyytää minulta silmien sulkemista. Nukkejani saa kuvata vapaasti. Jos joku vahingoittaa nukkejani jollain tavalla vahingoittaja on korvaus velvollinen. Aion itse käyttää tätä samaa ajatusta myös muiden nukkeja kohtaan, koska olen tottunut tälläiseen käytäntöön miitissä. En siis koskettele kenenkään muidenkaan nukkeja ilman lupaa. Kunnioitetaan siis kaikkien muidenkin omaisuutta samalla tavalla.
 Lisäksi, jos olet osallistumassa miittiin ja haluat välttämättä nähdä jonkun tietyn nukkeni miitissä niin kerrothan siitä minulle. Muistakaa, että en kuitenkaan pysty ottamaan kaikkia toiveita huomioon. Minulta saa kysyä kysymyksiä nukkeilusta tai nukeistani miitissä tai miitin jälkeenkin!
Yleisesti conista:
 Tulen pyörimään conissa välillä yksin ja välillä pienen porukan kanssa. Yksin pyörin välillä sen takia, että mahdollisimman moni joka haluaa minua moikata uskaltaisi tulla minua moikkaamaan, mutta vaikka minulla olisi seuraa niin siltikin jokainen on tervetullut juttelemaan minulle. :) En aio cossata mitään hahmoja, joten minut tunnistaa siellä ihan omana itsenäni.
Koska minulla ei ole erillistä postilaatikkoa seuraajilleni, jonne minulle voisi lähettää postia, sen takia tämä coni on oiva mahdollisuus antaa minulle kirjeitä tai piirrutuksia. Tämä ei ole todellakaan mikään pyyntö tai vaatimus. En siis missään nimessä tarvitse mitään, mutta jos minulle haluaa antaa jotain itse tekemiä juttuja tai jotain muuta niin tällä tavoin se onnistuu hyvin, koska en usko että pystyn vielä vuosiin saamaan postilaatikkoa seuraajiani varten ilman että joutuisin oman osoitteeni kertoa. Jos siis haluat tuoda minulle jotain pientä niin se on mahdollista, älkää kuitenkaan käyttäkö rahaa minua varten mihinkään. ^^
Tämänkin vuotista conia odotan innolla, on taas ihanaa päästä näkemään muita nukkeilijoita ja ehkä jopa omia seuraajianikin! ♥

Kiitos kun katsoitte ja nähdään Traconissa 2019!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html