8.12.19

Joulukuvia with Jussi

Moikka! Jussi vietti kanssani viikonlopun ja tässä muutama kuvanen, mitä kerittiin ottaa lauantaina. :) Aloitetaan kuvilla, jotka on pelkästään mun nukeista:

Melody - Pullip My Melody

Cinnamon - Dal Cinnamoroll

Ja sitten niitä yhteiskuvia Jussin sekä mun nukeista. :) Näissä kuvissa on ilmeisesti jokin tarina, mutta itse en tiedä siitä sen tarkemmin, mutta Jussin Instasta se löytyy. @Jussiparkkinen

Jasmine - Pullip Ala & Cinnamon - Dal Cinnamoroll

Aliisa - Pullip Romantic Alice Monochrome & Cinnamon - Dal Cinnamoroll
 


Ja tässä mentiin vaan överiksi. ^^' Vasemmalla reunalla Jessika - Pullip Cheshire Cat in Steampunk World & minun Chester - Pipos Pi Cheshire Grey "Never Ending Dream"
 Loppuun vielä yksittäinen kuva Jussin kauniista Monster High Hauntlywood Honey Swampista. ♥
Kiitos kun katsoitte ja kiitos Jussille kivasta viikonlopusta!

2 kommenttia:

  1. Kiva nähdä jouluisia kuvia teidän molempien nukeista! 💗 Taustan valot ja pieni kuusi sopivat taustalle loistavasti.

    VastaaPoista
  2. Ihanan sävyisiä ja tunnelmallisia kuvia tässä postauksessa! 💖💖

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html