15.4.20

Sofia on myyty

Moikka! Ajattelin taas ilmottaa tänne blogiini, että mun neitini Full Custom Pullip Suiseiseki eli Sofia on myyty. Tämän nuken myyntiä oon miettinyt jo jonkun aikaa ja päädyin nyt sen myymään kaverilleni, koska halusin että tiedän missä tämä nukke on ja että nään sitä vielä joskus uudestaan. ^^ Kuvia Sofiasta jatkossa näkee siis @pinkeagle97_dolls Instagramistä.

Tässä muistoja Sofiasta vuosien varrelta. ♥

Sofia saapui tänne siis 26.9.2011 eli oli ollut minulla jo melkeen 9 vuotta! Tässä yksiä ensimmäisiä kuvia hänestä kun hän saapui tänne. Sofian ostin Pullip Suomi foorumilta.

Oikeastaan tämän neidin saapuessa tänne ajattelin jo silloin, että tästä tulee pitkä nuken kunnostus projekti.. ^^' Hän oli siis hyvin käytetty aikalailla kaikella tapaa.

Jossain vaiheessa Sofia sai uuden obitsun. Sofian aiempi obitsu oli siis 23cm todella kulunut ja hieman likainen obitsu.

Tässä vaiheessa Sofia sai myös uuden peruukin ja silmät. ♥

Sitten viimein vuonna 2016 päätin meikata Sofian uudestaan, koska tuo aiempi meikki alkoi kyllästyttää ja myös häiritä mua, koska olihan se aika sotkuinen, mutta persoonallinen kuitenkin omalla tapaa. Tässä vielä viimeinen kuva siitä vanhasta meikistä ennenkuin aloin meikata uudestaan:

Ja tässä uusi ja nykyinen meikki, jonka kanssa tämä nukke täältä sitten lähti:


Jossain vaiheessa Sofia sai myös todella kirkkaan vihreät silmät. ^^


Tämä on yks mun lemppari kuva hänestä. ♥

Ja tässä yksiä viimeisimpiä photoshootteja tästä neidistä ja itseasiassa mun lemppari kuvia hänestä myös. ♥

Sofia on nyt päässyt kotiin jossa saa enemmän ansaittua huomiota. :)

Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html