14.7.20

Eiliset kuvat ♥

Moikka! Näin eilen pitkästä aikaa @hattaraprinssin , @jussiparkkisen ja @pinkeagle97_dollssin kanssa. ♥ Tässä kuvia meidän eiliseltä kuvausreissulta. 

Grace (Pullip Greggia) sai muutama päivä sitten obitsun. ^^






Tästä tuli mun ihan lemppari kuva. ♥



@Hattaraprinssin Youka (Dal Custom Tezca) ja Grace (Pullip Greggia). ♥



Hattaraprinssin Ibi (Dal Coco) ja Iris (Dal Natalie) sekä @pinkeagle97_dollssin Amanda. ^^

Kaeleigh (Pullip Kuromi), minun uusin nukke ja Sofia (Pullip Full Custom) mun entinen nukkeni, mutta nykyään Pinkeagle97_dollssin nukke. Hauska oli saada näistä kahdesta kuva, kun Kaeleigh on mun uusin nukke. ^^

Custom tyttöset: Sofia ja Hattaraprinssin Signe (Pullip fc Zmick). ♥

Ja loppuun vielä Kaeleigh. ♥
Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

  1. Kaeleigh on ihanan kaunis, olisi tosi kiva nähdä lisää kuvia tästä tytöstä!

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html