2.7.22

Kuuma kesäpäivä ♥

Hei! Olin eilen ottamassa kuvia VillaValkean kauniissa puutarhassa. ♥ Eilen oli tosi lämmin päivä, 32 astetta kuumimmillaan! Oli silti tosi rentouttava kuvaushetki. Istuin omenapuun alla varjossa viltin päällä ja kuvailin nukkejani. Ötökät toki inisivät, mutta puremilta säästyin hyvin kun laitoin paljon hyttysmyrkkyä!

Aloitetaan Kaeleighistä (Pullip Kuromi)! Tämä neiti tuntuu olevan ainakin Instagramin puolella aina suosituin omista nukeistani, kun hänen kuvansa saavat melkeen tuplasti enemmän tykkäyksiä kuin mikään muu nukkeni. ^^' Minusta se on aika yllättävä juttu, mutta onhan Kae silti söpö! Kuvissa näkyvän keinun olen saanut lapsena joskus 2000 luvun alussa.

"Mennäänkö keinumaan?"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Seuraavana muutama kuva suloisesta Chikaesta (Azone Ex Cute Star Sprinkles Limited Edition Moon Cat Chiika). ♥
 
 
 
 
Tästä tuli mun suosikki kuva! Jotenkin nää värit ja valo on kaunis tässä. ^^
 
Ja viimeisenä muutama kuva ihanasta pikku Oceanasta (Luts Tiny Delf Gretel). ♥
 
 
 
Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

  1. Kaella on ihana mekko! ^w^ Chikae on toooooooosi söpöö ja hällä tooooosi söpöt vaatteet!!! <3<3<3

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html