18.11.16

Photo of the week @Pullip Home + SDCC nukke tulossa?

Moi! :) Mulla unohtu ihan täysin mainita tästä asiasta tänne blogiin, että viime viikolla (viikko 45) mun kuva valittiin Pullip Home -nettisivun viikon kuvaksi. ♥ Tässä linkki julkaisuun: http://www.pulliphome.com/photo-week-week-45/

Oon hurjan kiitollinen tästä maininnasta. ♥

Lisäksi halusin samalla tässä kertoa, että mulle on tulossa tänne toinen SDCC nukke, Ever After High Raven Queen! Olin jo pidemmän aikaa tätä nukkea miettinyt ja kun viimein sen sopivaan hintaan löysin laitoin nuken tilaukseen samantien. :) Toivon mukaan hän tulee tänne jo ensiviikolla. ♥
Kiitos kun katsoitte!

2 kommenttia:

  1. Oih!❤
    Onnea tuosta maininnasta. Sä kyllä ansaisit sen täysin.
    Ja ihana tuo uusi nukke!
    Toivottavasti se saapuu pian, sillä odotan innolla jo kuvia hänestä.
    ~Kiki

    VastaaPoista
  2. Onnittelut tunnustuksesta, huomasinkin sen ja ajattelin, että meni oikeaan osoitteeseen. :) Sinulla on kauniita kuvia ja päivität blogiasikin niin aktiivisesti.

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html