13.8.21

Kokkolan reissu & paljon kuvia!

 Maanantaina 2.8 lähdettiin @hattaraprinssin ja @jussiparkkisen kanssa Kokkolaa kohti ja tässä on nukkekuvia sieltä. ^^ Kaikki kuvista on otettu mun vanhempieni, tai tarkemmin sanottuna, äitini puutarhassa. ♥

Matkaan otin mukaan vain yhden Pullipin, vaikka alunperin tarkoitus oli ottaa enemmänkin.. Mukana mulla oli tosiaan vain Nina (Pullip Nina) mun Pullip neideistä. ^^' Vanhemmiltani löysin mun lapsuuden ajan lelu keinun ja tajusin että tämähän on täydellinen nukkekuvia varten! Tämän keinun mukana oli joskus joku nukkekin, mutta ei mitään tietoa missä se nykyään on. ^^' Keinusta inspiroituneena otin ensimmäisenä kuvia Ninasta.


Tämä asento oli vähän hankala, kun neiti ei meinannut millään pysyä näin, mutta onneksi sain sen viimein toimimaan ja se kannatti, nimittäin hän on ihan super söpö tällee. ♥


Peura proppi jonka varastin Jussilta, vaikka onhan mulla siis itellänikin tämä sama. ^^'

Hattaraprinssin ihana Cassiopeia (Pullip MIO-kit custom). ♥

Ja Jussin "yläosa nudisti" Kida (Pullip MIO-kit custom). ^^' ♥


Ja toinen Hattaraprinssin nuketin, Xena (Pullip Neo Noir).

Sitten otettiin muutamia ryhmäkuvia, ensiksi Ninaa & Cassiopeiaa. ♥ Tässä kuvassa neidit näyttää siltä niinkuin he juoruilisivat yhdessä jostain.



Tämmönen oli tosiaan kuvan taustalla oleva asetelma. :)



Mukaan porukkaan hyppäsi myös Jussin Aliisa (Pullip Romantic Alice Monochrome). ♥




Jussin Megara. ♥

Muutama kuva myös Hattaraprinssin Icaruksen (Pullip Eternia) kanssa.


Hän on niin nätti! ♥

Ja loppuun vielä vähän syksyfiilistely kuvia mun baby boy Chesteristä (Pipos Pi Limited Edition "Never Ending Dream" Cheshire Grey). ♥




Rakastan tätä kuvaa niin paljon. ♥

Ja extrana vielä Kinoko (Azone Little Maid Chisa XS) uima-altaassa nauttimasta vikoista lämpimistä päivistä. ^^

Kiitos kaikille kun katsoitte ja toivottavasti piditte kuvista! ^^ Oli taas tosi kivaa Myrskyn ja Jussin kanssa, kiitos siis teille seurastanne. ♥

1 kommentti:

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html