28.8.21

Nyxin uusi peruukki ♥

 Heippa! Nyx (Dreaming Doll Elva Sweet Rio) sai muutama päivä sitten uuden peruukin, juuri sen mitä olin hänelle havitellutkin jo pitkään. Nyt vihdoinkin hänellä on semmonen look mihin oon tyytyväinen. ♥ Tämä nukke on mulle tosi rakas, mut näiden kuvien ottaminen oli tosi raskasta kun mun on edelleen vähän vaikea kuvata häntä hänen ison kokonsa vuoksi, mutta oon tähän lopputulokseen tuskailusta huolimatta tosi tyytyväinen. ^^'

Neidin paita on @fffox.you käsialaa ja housut @ttyadoll.



Tästä tuli mun suosikki kuva Nyxistä tähän mennessä. ♥








Kiitos kun katsoitte!

2 kommenttia:

  1. Hei, ihania kuvia sulla taas, mukava nähdä bjd-nukkejakin!
    Mulla olisi tosiaan kysymys kyseisiin nukkeihin liittyen. Oon kuullut että niiden kroppaa pitäis jotenki 'huoltaa' mutta mulla ei oo mitään hajua miten ja miksi. Itselläni ei siis bjdtä ole, mutta harkitsen sellasen ostoa tulevaisuudessa ja haluaisin tosiaan tietää ennen ostoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Kropan huoltaminen tarkoittaa lähinnä nuken uudelleen stringausta, mikäli sitä ei tee nukke jossain vaiheessa menettää mahdollisuuden poseeraukseen ja voi olla että ei pysty edes istumaan. Se ei ole vaarallista, mutta kuvaaminen siinä kärsii kun nukke ei pysy missään asennoissa. Ajan kanssa siis nuken sisällä olevat narut löystyvät ja nukke täytyy periaatteessa vaan purkaa ja kasata uudestaan ja narut vaihtaa kireämmiksi. Tässä video ohje joka ehkä avaa asiaa vielä enemmän: https://www.youtube.com/watch?v=dVKn9zhm8jU

      Poista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html