2.11.22

Miya & Nina ♥

Moi! Pari viikkoa sitten kävelin muiden menojen jälkeen Joensuun keskustaan ja otin nukeistani kuvia Ilosaaren vieressä. ^^ Oli tosi kiva ja rauhallinen kuvaushetki, kun juuri tuossa kohdassa missä kuvasin ei ollut ketään muita. Autoja ja ihmisiä tietysti vilisi sillan ohi, mutta ei se minua häirinnyt. Näissä kuvissa esiintyy siis Miya (Pullip Shinku 2006) ja Nina (Pullip Nina). Molemmilla neideillä on Sukidollssin tekemät vaatteet, myös Rilakkuma pehmo on hänen tekemä (kengät ovat Cool Catiltä). ♥
 
 
Muutama yksittäinen kuva Ninasta. ♥
 
 
 
 
 Ja pakko oli ottaa vielä lisää kuvia tästä kaksikosta, kun aurinko viimein näyttäytyi kunnolla. ♥
 
 
M: "Hei näitkö sää ton tytön vaatteet? Ne on niin söpöt!"
 
N: "Joo näin.. Mutta minusta sinun pitäisi kertoa se hänelle myös! Kehuminen piristää päivää kummasti."
 
M: "Totta puhut, mutta olen niin ujo että en taida uskaltaa."
 
 N: "Ei se mitään, mennään yhdessä juttelemaan hänelle!"
 
 M: "Nina sä oot mun parhain ystäväni, kai sä sen tiedät?!"
 
 N: "Tiedän Miya, sinäkin olet mun paras ystäväni, kiitos että olet ollut aina ystäväni." ♥
 

Nämä ystävyys kuvat on omistettu mun parhaalle ystävälleni Frankielle. ♥ Vaikka olemmekin kaukana toisistamme, oot mulle mahdottoman tärkeä! Kiitos 24 vuotta kestäneestä ystävyydestäsi ja kiitos myös tästä eteenpäin, ilman sua en olisi minä. ^^
 
Loppuun vielä solokuvia Miyasta. ♥
 
 
 
 
 
 Tässä erittäin vanha kuva minusta ja parhaasta ystävästäni. ♥ Tämä kuva tavallaan toimi myös inspiraationa. ^^ Kuva on otettu luultavasti 2000 tai 2001.
 
Kiitos kun katsoitte!

2 kommenttia:

  1. Voi ei miten ihania kuvia, ja ihana idea käyttää vanhaa kuvaa inspiraationa! <3
    Ninalla ja Miyalla on tosi suloiset vaatteet ja he näyttävät tosi kivoilta yhdessä.

    VastaaPoista
  2. Aivan ihania kuvia!! Miyalla on niin suloset vaatteet!

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html