9.11.22

Vikki ja ensilumi

Hei! Tajusin hetki sitten, että olen kuvannut Vikkiä (Pullip Travas Tokyo Noan) viimeksi viime vuonna joulukuussa! Siitä on tullut melkeen jo vuosi täyteen.. Mun on pitänyt kuvata häntä aiemmin, mutta aina kuvaamaan lähtiessä se on jotenkin joka kerta vaan unohtunut kaappiin.. Tässä hän nyt viimein pitkästä aikaa. ♥ Nämä kuvat on otettu 5.11, ihan itselle vaan muistiin millon ensilumi tuli. ^^




Tää paikka on ihana kuvauspaikkana, mutta haasteellinen. Näitä kuvia ottaessa astuin varmaan kymmenen kertaa, joka kerta semmosen tosi heiluvan kiven päälle ja meinasin joka kerta kaatua. D: Jalkoihin myös sattui aika paljon olla jatkuvasti tosi epätasaisen alustan alla, kun tässä ympärillä oli siis vaan kivikkoa. Onneksi Vikki ja minä selvittiin kuvaus reissusta kaatumatta!

 
Näitä kuvia ottaessa tajusin, että Noanin stock meikki on aika "anime tyyppinen", vaikka tämä nukke ei siis mistään animesta olekkaan. Oon monesti puhunut siitä, miten muhun puree tosi kovasti vanhat Rozen Maiden nuket, koska niiden meikki on semmonen "anime" tyyppinen. Vähän samaa näen nyt Noanissa, vaikka hän on todella erilainen verrattuna vanhoihin Rozen Maiden nukkeihin! Hänen meikissä vaan on "sitä jotain". ♥




Oisin halunnut vielä kovasti jatkaa hänen kuvaamista, mutta turhaannuin näiden nojaus kuvien jälkeen, sillä hänen käsi päätti irrota taas. En tiedä onko vika Obitsussa vai asussa, kun toinen käsi joka kerta irtoili kehosta, niin otin sitten lopuksi vaan nassu kuvat ja lähdin pois. ^^'
 
 
Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html