11.8.23

Kesäinen Sour ♥

Hei! Pitkästä aikaa kuvasin mun rakasta Souria (Pullip Souseiseki). ♥ Hänen vaatteet ovat Sophiavanillen käsialaa. ^^
 
 
Kirsikat alkaa oleen valmiita. ^^ Niitä ei ollut niin paljoa tänä vuonna, kun vertaa viime vuoteen, mutta muutama kiva kuva tuli näidenkin kanssa silti. Kiitos mun rakkaalle poikaystävälle kun auttoi mua näiden kuvien kanssa pitelemällä Souria. ♥
 
 
 
"Voikohan jäätelöä edes syödä makuu asennossa? Eh.."
 
 
 
Ja loppuun muutama yhteiskuva Sourista ja Vikkistä (Pullip Noan). ♥ Neideillä on eri tyylit mutta sama fiilis!
 
 
Ja vielä muutama soolo kuva lisää Vikkistä, kun mulle tuli aiemmista kuvista semmonen olo, että en ottanut hänestä oikeen semmosta kunnollista kasvokuvaa. ^^'
 
 
 
 
Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html