25.10.23

Hauskaa Halloweeniä! ♥

Moi ja Hauskaa Halloweeniä kaikille! Tämän vuoden Halloween kuviin valitsin Londonin (Pullip Classical Alice). ♥ Hänellä on Regeneration Moonin stock asu päällään, yllätyin, miten ihana se onkaan hänelle! Alunperin suunnittelin näihin kuviin käytettäväksi Garonaa (Chill) tai Berniceä (Grell), mutta oon tosi tyytyväinen, että päädyin sittenkin Londoniin! London on muutenkin saanut ihan liian vähän huomiota viime aikoina.

Varmasti ainakin edes joku haluaa tietää, mistä näissä kuvissa olevat mukit ovat niin vastaan nyt kaikille jo etukäteen, että nämä ovat Haaparannasta Dollar Storesta ostettu. ^^ Luurangot ovat myös peräisin sieltä. Kuvissa olevat pienet kurpitsat ovat taas Suomen Minimaailmasta. Suomessa asuessa saa aina pettyä Halloween valikoimaan, niin oon tosi onnellinen, että käytiin Haaparanassa Dollar Storessa koska siellä se valikoima oli aivan mahtava! ♥
 
 
"This kitty has claws!"
 
 
"Maistuisiko karkki?"
 
".. EH! Taidan sittenkin syödä tämän itse!"
 
 
 
".. Taidan olla vähän pulassa."
 
 
 
 
"Ehkä, jos olen ihan tosi paikoillani, niin kaikki päättyy vielä hyvin."
 
 
 
"Kummasta mukista tykkäät enemmän? 🦇 vai 🎃?"
 
"Sitten vuorossa Halloween vibe check, millä fiiliksillä: 👻 vai 🎃?"
 
 
"Mun valinta on: 👻!"
 
Ja postauksen loppuun kissa söpöstely kuvia. ^^ Vaikka nää onkin yksinkertaisempia, kuin nuo ekat kuvat, taisi kuitenkin käydä niin, että tykkään näistä kuvista silti eniten tässä postauksessa!
 
 
 
 
Etenkin tämä kuva onnistui niin mainiosti! 
 
 
 
Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html