11.11.23

Chi lumisateessa ♥

Moikka! Ostin jo syyskuussa Pullip Lupinuksen stockin, koska löysin syyskuussa myös Dal Quincen stock asun tosi halvalla. Samalla kun kerroin löytäneeni Quincen stockin sanoin Instagram storyssäni haluavani myös Lupinuksen stockin ja silloin eräs nukkelija, joka asui vielä Joensuussa tarjosi mulle sitä. Oon nyt siis onnellinen kahden pitkään unelmoivani asusetin omistaja. ♥ Mun piti ottaa kuvia Chistä (Pullip Regeneration Moon) jo syksyllä tällä asulla, mutta en vaan yksinkertaisesti jaksanut tai pystynyt, mutta kun näin miten kivalta tää asu näytti tämmöisenä lumisade päivänä oon iloinen, että ne syksy kuvat jäi ottamatta. En siis välttämättä olisi ottanut Chitä ollenkaan mukaan tälle kuvausreissulle, jos ne kuvat olisi tullut otettua aiemmin.
 
Tämä eka kuva oli vaan "testi" kuva ennen kuin laitoin laukun hänen käteen, mutta en raaskinut poistaa tätä. ^^'
 

Tästä kuvasta tuli varmaan mun suosikki alkutalvi kuva, mitä oon ikinä ottanut. ♥ Tässä sointuu kaikki niin kivasti yhteen. Laukku tosiaan on myös Lupinuksen stock asun osa. 


Näistä kuvista ei välttämättä tule ilmi sitä, kun otin näitä kuvia oli tosiaan aika loska keli. Ajattelin, että semmosella säällä ois ihan kamala kuvata ja kuvistakaan tuskin tulisi hyviä, mut toisin kävi! Tämä lumi mikä oli maassa, oli satanut edellisenä päivänä, mutta kuvauspäivänä tosiaan tuli melkeen kokoajan räntää. Tietysti etua loska kelissä oli se, että ei ainakaan tullut kuvatessa kylmä, kun oltiin plussan puolella. Pakkasella on aina vähän hankalaa, kun sormet jäätyy aina.


 
Ja loppuun kuvia Chistä myös puussa. ♥ Näissä kuvissa ei tosiaan enää sadetta näy, kun räntäsade loppui tässä vaiheessa.


 
Inhottava juttu on se, että Lupinuksen stockin kengät on todella heikkoa tekoa. Ne siis meni rikki ennenkuin pääsin edes ottamaan kuvia. Onneksi rikkoutuminen ei näy kuvissa (ainakaan toivottavasti). Mut niin, ei tämmöset korkokengät ole yleensäkään mun suosikkeja, niin ei sinällään harmita niin paljoa. Pitää ehkä koittaa vielä korjata nämä.



Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html