15.12.23

Chikae ♥

Moikka! Siitä on jo melkeen vuosi aikaa, kun oon viimeksi kuvannut Chikaeta (Azone Ex Cute Star Sprinkles Limited Edition Moon Cat Chiika), joten olikin jo aika kaivaa tämä nukke esiin ja ottaa hänestä muutama kuva! ^^ ♥
 
On hän vain niin söpö. ♥
 
 
 
 
 
 
Mun todella pitää saada lisäkäsiä mun Azone nukeille.. Niin vaikea kuvata näillä default käsillä. ^^¨ Osittain siitä johtuen asennot on myös tosi tylsiä, kun nuo kädet on niin hankalat.
 
 
Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html