3.2.24

Uusi logo ja vesileima

Moikka! Uudesta kamerasta innostuneena halusin tehdä itselleni uuden logon eli "vesileiman", mitä käytän mun kuvissa nyt 2024 eteenpäin (jos tai kunnes taas kyllästyn ja haluan tehdä uuden). Tämä logo muutos helpottaa myös mua (sekä miksei muitakin) erottamaan mun vanhat kuvat mun uusista kuvista.
 
Tässä siis tämmönen pieni esittelypostaus. Edellisen logon olin tehnyt 2019 ja oon ollut jonkun aikaa kyllästynyt siihen, niin siitäkin syystä halusin tehdä uuden.
 
Nämä logot tein Adobe Illustratorilla ja tein tosiaan kolme eri versiota, ihan siitä syystä, että voin joskus, jos haluan, käyttää jotain muitakin näistä. Uskon kuitenkin, että pääasiassa käytän tätä ekan kuvan versiota, koska se toimii niin hyvin mun kuviin. ^^
 
Tässä toinen teksti versio:
 
 Kolmas versio on varsinainen logo, en osaa sanoa millon tämmöselle tulee käyttöä, mutta onpahan tehtynä, jos joskus haluan alkaa käyttää:

Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html