9.3.18

Uusi neiti, Kikipop! Hi! My School Sub School Commissioner P-chan ♥

Hei! Eilen tänne saapui mun ensimmäinen Kikipop!, hän on malliltaan Hi! My School Sub School Commissioner P-chan. ♥ Oon halunnut Kikipopin siitä lähtien, kun niitä tuli Azonelle (2015), mutta en vaan ole löytänyt sitä sopivaa (paitsi ne Sunny Bunny neidit on aivan ihania, mutta en kerinnyt ostaa niitä sillon kun ne tuli..). Kun tämä neiti julkaistiin totesin, että tämä on just mun tyylinen nukke ja nyt hän on täällä. ♥ Tää on tosiaan ihan uusi "nukkelaji" minulle, joten aion tehdä tietopalkit sun muut tänne blogiini kun kerkeän. Tämän neidin ostin Hobby Searchista. Nyt kuviin:







 Ja ilman laseja, hän on siltikin niiin suloinen. ♥







 Tykkään tästä asusta tosi paljon kyllä. ♥






 Niin suloinen. ♥


 Ja sitten perus laatikko kuvat niinkuin aina. :)






 Ja tässä koko setti mitä nuken mukana tuli:
 Tässä vielä lähikuvat nuken meikistä:
 Huulet:
 Silmämeikki (alaripset):
 Kulmakarvat:
Kiitos kun katsoitte!

2 kommenttia:

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html