27.2.21

Luna Lovegood saapui ♥

Moikka! ^^ Eilen tänne saapui pitkän odottamisen jälkeen Nendoroid Harry Potter Luna Lovegood! ♥ Luna on siis mun suosikki hahmo Harry Potter maailmassa, varmaan sen takia olen itsekkin Ravenclaw.

 

Tämä figuuri tuli Good Smile Companyltä (eli suoraan valmistajalta), koska se oli ilmeisesti exclusive heille, niin en sen takia perinteiseen tapaani tilannut Amiamilta. Ennakkotilasin tämän figuurin tosiaan jo elokuussa ja joulukuussa tämän oli tarkoitus lähteä tulemaan kaikille ennakkotilanneille. Kuitenkin joulukuussa Good Smile Companyltä tuli viestiä, että koronan takia tuotteita ei voi lähettää sillä postituksella, minkä olin valinnut. Good Smile Company piti tosi usein yhteyttä tämän postituksen kanssa joulukuun jälkeen ja tässä kuussa he totesivat, että lähettävät figuurit EMS postituksella ilman lisäkuluja ellei heille ilmoita, että ei halua tätä postitustapaa. Minusta oli tosi reilu veto tältä firmalta näin vaikeina aikoina ja oon kyllä tosi tyytyväinen tähän heidän ystävälliseen ja aktiiviseen asiakaspalveluun! Nyt kuitenkin kuviin.


Saadessani tämän figuurin yllätyin siitä, että miten "vihaisen" näköinen tämä hymyilevä naama on - johtunee noista kulmakarvoista. Jotenkin kun siis tälle figuurille tökkää tämän lehden tähän se näyttää hieman murhaavalta. ^^' Taikasauvan kanssa tämä naama taas sopii minusta paremmin, koska tulee sellainen "keskittyneempi" vaikutelma tästä ilmeestä.
 
“You’re just as sane as I am.”

 
"Expecto patronum"


Tää leijona päähine on mun suosikki ehdottomasti, se on niin suloinen. ♥
 
"Hello everyone.. You look dreadful Ron. Is that why you put something in his cup? Is it a tonic?"

 
"Being different isn't a bad thing. It means you're brave enough to be yourself."
 
"My mum always said things we lose have a way of coming back to us in the end. If not always in the way we expect."
 
Ja tämä kasvo on myös tosi ihana. ♥


Tässä mun koko Harry Potter Nendoroid kokoelma. ^^ Tosiaan muutamia HP Nendoja mulla ei ole, enkä aio niitä hankkiakaan. Tosin Newtiä harkitsen vielä, mutta en ole osannut päättää.



Ja loppuun perinteiset laatikonavaus kuvat!



Koko setti. Pakkauksessa tuo toinen naama oli tosiaan valmiina tuon leijona päähineen sisällä, mutta tätä kuvaa varten otin sen pois sieltä.

Ja ihana yksityiskohta on se, että näissä molemmissa päissä on nämä Lunan käyttämät korvikset. ♥

Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html