7.9.21

Ryhmäkuvia ♥

Moikka! Vihdoinkin päätin ottaa päivitetyt ryhmäkuvat mun nukeista. Viime kerta kun otin ryhmäkuvia oli 2016, joten oli aikakin ottaa nämä. ^^' Tässä oli valtava työ ja mulla meni näiden kuvien ottamisessa noin neljä tuntia. Ei ollut mikään helppo homma kantaa 42 nukkea edestakaisin, mutta selviydyin hommasta!

Ensimmäisenä ryhmäkuva mun kaikista Pullip-perheen nukeista, jotka ovat siis:

-Pullip: Barasuishou, Chill, Classical Alice, Elisabeth, Grell, Greggia, Hello Kitty, Kuromi, My Melody, Regeneration Moon, Nina, Noan, MIO-kit, Seila, Shinku ja Souseiseki.
-Dal: Cinnamoroll ja Edge
-Taeyang: Filato ja Tantus

 
 
Mun BJD kokoelma:
Bluefairy Tinyfairy Jasmine, Bluefairy Tinyfairy Olive, Fairyland Fairyline Sircca, Dreaming Doll Elva Sweet Rio, Luts Tiny Delf Gretel, Miyadoll Little Mocha Sweety, Pipos Jr.Pi Ringo-Mint, Pipos Pi Limited Edition "Never Ending Dream" Cheshire Grey ja Cocoriang Arno

 
Mun Monster High kokoelma:
Draculaura Collector edition, Isi Dawndancer, Vandala Doubloons, Frankie Stein, Rochelle Goyle, Lagoona Blue Skull Shores, Venus McFlytrap, Skelita Calaveras, Clawdeen Wolf Freak du Chic ja Viperine Gorgon

 
 Ja lopuksi koko kokoelma.Tässä kuvassa aiemmista kuvista puuttuvat kolme nukkea; mun Azonet Little Maid Chisa ja Pink! Pink! A la mode Yuzuha Black x Pink ja Kikipop Hi! My School Sub School Commissioner P-chan. Kun sain kaikki muut nuket aseteltua tähän paitsi mun Monster High nuket aloin miettiä, että apua mitä voin tehdä kun näyttää niin täydeltä! Onneksi kuitenkin sain nekin tähän kuvaan tungettua jotenkin. Osa on kyllä joidenkin nukkejen kenkien päällä, mutta en tosiaan ajatellut kokeilla jotain isompaa pöytää siinä vaiheessa kun 85% nukeista oli jo tässä. Tämmöstä kuvaa ei kyllä tule nyt pitkään aikaan uudestaan. ^^' Ja tosiaan oon suunnitellut tätä ryhmäkuvan ottoa keväästä asti ja nyt kun se on tehty oon kyllä tosi ilonen. ♥

Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html