18.9.21

Nukkekaappini ♥

Moi! Tänään päätin ottaa kuvia mun nukkekaapista eli nukkejeni asuinpaikasta, koska edellisestä kuvasta on jo tovi aikaa. Ilmeisesti viimeisin kuva on otettu vanhassa vitriinissä 2016, joka on nykyään mulla figuurien valloittama. Luulin, että oon postannut tästä kuvan tänne aiemminkin, mutta ehkä muistan sit väärin?.. Tässä se nyt kuitenkin on. ♥ Järjestin kaapin tosiaan uusiksi niin, että sain Pullipit ständeihin ja oon kyllä tosi tyytyväinen tähän nyt. ^^


"Hieno" alhaaltapäin otettu kuva. ^^'

 
Kaapin päällä majailee tosiaan mun Monster High neidit. :)
 Vandala Doubloons, Viperine Gorgon, Clawdeen Wolf Freak du Chic, Venus McFlytrap, Rochelle Goyle, Draculaura Collector edition, Frankie Stein, Skelita Calaveras, Isi Dawndancer ja Lagoona Blue Skull Shores.

Pullip Barasuishou, Elisabeth, Chill, Regeneration Moon, Grell ja Noan.

Seuraava väli, joka on varmaan mun lemppari, koska asut ♥:
Taeyang Filato, Pullip Hello Kitty, Greggia, My Melody ja Taeyang Tantus.
Bluefairy Tinyfairy Olive, Kikipop! Hi! My School Sub School Commissioner P-chan, Pullip MIO-kit, Dal Cinnamoroll ja Edge.
Pullip Souseiseki, Shinku, Seila, Nina, Kuromi ja Classical Alice.
Ja vikat kaksi hyllyä:
Fairyland Fairyline Sircca, Cocoriang Arno, Miyadoll Sweety, Luts Tiny Delf Gretel, Pipos Pi Limited Edition "Never Ending Dream" Cheshire Grey, Pipos Jr.Pi Ringo-Mint, Azone Pink! Pink! A la mode Yuzuha Black x Pink ja Little Maid Chisa.

Kiitos kun katsoitte!

2 kommenttia:

  1. Olipa mukava postaus! Jos saisi oman nukkehyllyn siivottua voisi joskus tehdä samanlaisen :D

    VastaaPoista
  2. Hyvältä näyttää niin nukkekokoelman uusi järjestys kuin itse vitriinikin. Pitäisi itsekin hankkia joku nykyistä parempi vitriini joskus ja tietty pistää nuket vielä esillekkin. Omat nukkeneitini asustelevat tällä hetkellä vitriinin alapuolella olevan tavallisen kaapin kätköissä.:D ♥

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html