27.9.21

Ready for spooky season 🎃

Moikka! Tarkistin juuri ja huomasin, että olen kuvannut Chitä (Pullip Regeneration Moon) viimeksi 2019. Oli siis jo aikakin saada hänet kameran eteen kuvattavaksi. ♥ Mun on pitänyt ottaa hänestä kuvia myös tässä stock asussa jo silloin kun hankin hänet 2012, mutta olin unohtanut tämän kokonaan. ^^' Tässä niitä nyt kuitenkin olisi!

Kuvissa näkyvät kurpitsat ovat Minimaailmasta.

 

 

 

 

 

 
Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html