2.10.21

Ruskainen Koli ♥

Hei! Eilen kävimme Kolilla @Hattaraprinssin ja @Jussiparkkisen kanssa. ♥ Meillä oli tosi kiva päivä jälleen. ^^

Ensimmäisenä otettiin kuvia ketusta ja karhusta. Kettu on Jussin Lilja Dal Lizbel ja karhu on mun Cinnamon Dal Cinnamoroll.
 
Tässä kuvassa näkyy eniten kaunista Kolia. Jotenkin tosi hankala saada iso maisema ees jotenkin ikuistettua nukkekuviin. ^^'
 
 

Peek! ♥
 


Mulla oli pitkästä aikaa mukana myös pari Monsteria, joita on mun pitänyt kuvata jo pitkään mutta jotenkin en saa vaan ikinä aikaiseksi. Tykkään siis kovasti mun Monster High neidoista, mutta en vaan jotenkin jaksa kuvata niitä.. ^^' Jussi kuvasi mun Monstereita myös, joten hänen Instagramiin ilmestyy sitten kuvia heistä! Tässä kuitenkin pitkästä aikaa Isi Dawndancer Brand-Boo Students!


 
 
Myrskyn zombie neiti Pyria - Pullip Custom by Myrsky itse. ♥
 
Tässä vielä pari kuvaa Cinnamonista ihmettelemässä toista nallekarhua, Jussin Melissaa (Dal Melize). ^^
 
 
Ja loppuun luontokuvia. ♥
 
 
 
Tämä kohta oli tosiaan meidän nukkekuvaus paikka! :)
 
 
Kiitos kun katsoitte ja kiitos jälleen Jussille ja Myrskylle seurasta!

1 kommentti:

  1. ihania kuvia otit kyllä kolilla! Siellä oli tosi kivaa :> täs itse just muokkasin koli kuvia ja ei kyllä maisemat niihin ikuistunut :D ainakin oli hauskaa ottaessa niitä!

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html