6.1.24

Suosikki kuvani vuosien varrelta

Moikka! Ajattelin tehdä tänne tämmöisen postauksen, jota tulen muokkaamaan vuosien varrella aina, kun aika kuluu eteenpäin. Tähän postaukseen lisään aina vain yhden suosikki nukkekuvani jokaiselta vuodelta! Koska olen aloittanut keräilyni Pullip -nukeilla ajattelin, että sopivinta on ottaa näihin kuviin ainoastaan Pullip -perheen nukkeja. Tämän idean oon alunperin saanut Pullip Suomi foorumilta, mutta koska sitä ei enää ole halusin tehdä samanlaisen mun blogiini itselle muistoksi.
 
Huomaattehan, että kuvien laatu ja tyyli vaihtelee paljon, johtuen siitä, että kuvat on tosiaan eri vuosilta.

2010:
Nukke: Pullip Elisabeth
Päiväys: 11.12.2010
Ensimmäisiä ottamiani kuvia uudella kamerallani, joka mulla siis edelleen käytössä! Kuvan alkuperäinen laatu on tuskin näin surkea, mutta olen kadottanut tämän alkuperäisen tiedoston kauan aikaa sitten.

2011:
Nukke: Pullip Souseiseki (Sour)
Päiväys: 4.12.2011
Sour Byul Pollonin stock takissa ja röyhelöpäähineessä. Tämä kuva oli aikoinaan myös Flickrissä tosi suosittu, tässä taisi olla melkeen 200 favouritea!

2012:
Nukke: Pullip Regeneration Moon (Chi)
Päiväys: 13.10.2023
Se hetki, jolloin rakastuin tähän malliin. Maassa oli ihan täynä kauniin keltaisia vaahterapuun lehtiä, muistan tän päivän niin hyvin!

2013:
 Nukke: Pullip Grell (Bernice)
Päiväys: 31.5.2023
Kesäinen päivä kaverini mökillä. Tykkäsin tosi paljon niistä kuvista mitä otin tällä reissulla!

2014:
Nukke: Pullip Elisabeth
Päiväys: 7.4.2024
 2014 oli mulle aika vaikea vuosi, mutta muistan hyvin tän kuvaureissun. Otin nukkeja mukaan ja lähdin vaan kävelemään metsään. Päädyin kaatuneen puun kohdalle ja otin siellä kuvia mun nukeista aika pitkään. Tämä kuvaushetki helpotti mun pahaa oloa.
 
2015:
Nukke: Pullip Peter Pan (Jeni)
Päiväys: 4.9.2015
 Oli vaikea päättää mikä kuva on mun suosikki tälle vuodelle, koska 2015 en mielestäni ottanut mitenkään hirveän hyviä kuvia tai semmoisia mistä olisin ollut tyytyväinen. Nämä Jeni kuvat tosin puhuttelivat sen verran, että päätin valita hänet. Jeni on niin nätin näköinen näissä kuvissa. En tosin omista tätä nukkea enää nykyään, mutta muistelen häntä silti lämmöllä!

2016:
Nukke: Dal Cinnamoroll (Cinnamon)
Päiväys: 21.8.2016
2016 vuodelta oli tosi vaikeaa valita paras kuva, kun mielestäni tälle vuodelle mulla oli aika paljon hyviä kuvaushetkiä! Huomasin myös ison eron mun kuvissa aiempiin, selvästi kehityin kuvaamisessa tänä vuonna tosi paljon. Tää tais olla eka kerta kun puin Cinnamonin päälle tämän Dal Melizen nalleasun.

2017:
Nukke: Pullip Hello Kitty (Hazel)
Päiväys: 6.12.2017
Nämä aidan päällä otetut kuvat Hazelistä on edelleen yksiä mun suosikki kuvia tästä nukesta hänen omalla stock asullaan.
 
2018:
Nukke: Pullip My Melody (Melody)
Päiväys: 2.2.2018
Niitä hetkiä, jolloin koin olevani tosi onnellinen siitä, että viimein omistan My Melodyn. Tämä kuva on edelleen mun söpöin kuva hänestä!

2019:
Nukke: Pullip Nina
Päiväys: 29.9.2019
Tämä kuvausreissu Ninan kanssa oli tosi kiva! Tykästyin häneen vielä enemmän tän kuvausreissun aikana.

2020:
Nukke: Pullip Shinku 2006 (Miya)
Päiväys: 12.3.2020
Valitsin tämän kuvan koska Miya näyttää niin täydelliseltä ja kauniilta tässä. Tämä kuvaushetki oli myös tosi kiva!

2021:
Nukke: Pullip Chill (Garona)
Päiväys: 18.10.2021
Tämän kuvan asettelussa meni tosi kauan, mutta oon niin tyytyväinen tähän lopputulokseen. Rakastan syksyä ja Halloweeniä ja tästä kuvasta tuli niin kiva! Kuvaushetkellä meinasi alkaa satamaan niin pelotti, että joutuuko samantien lopettaa kun sain kaikki valmiiksi, mutta onneksi sade oli tosi vähäistä!

2022:
 Nuket: Pullip Shinku 2006 (Miya) & Pullip Nina
Päiväys: 22.10.2022
Haastava kuvaushetki, mutta oli todellakin sen arvoista! Näistä kuvista tuli niin kivoja!

2023:
 Nukke: Pullip Regenration Moon (Chi)
Päiväys: 11.11.2023
Tästä kuvasta tuli mun suosikki ensilumi/alkutalvi kuva, mitä oon ikinä ottanut! Märkä räntäsateinen päivä näytti kuvissa tosi kauniilta ja tämä oli iso yllätys mulle. Chi on myös tosi kaunis hänen uudella Pullip Lupinuksen stock asulla!

2024:
*Tulossa*


Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html