25.9.24

London vierailemassa Bombassa ♥

Heippa! Kävin viime viikon torstaina vierailemassa Bombassa Nurmeksessa ja yhden yön nukuttuani perjantaina kävin kuvaamassa Londonia (Pullip Classical Alice) Sokos Hotel Bomban lähellä. ♥ Tarkalleen ottaen kuvasin siis Pyhittäjäisien Sergein ja Hermanin Valamolaisten tsasounan lähellä eli ihan siinä sen paikan vieressä ja läheisyydessä. ^^ Londonin "uusi" mekko, jonka ostin jo kesällä on Aliexpressistä DLBell Official Store, paidasta en tiedä mistä se on (ei tullut siis mekon mukana), kun se on ollut mulla jo tosi kauan, mutta kengät taitaa olla Classical Alicen stockit.
 
Tässä London sillan kaiteella, joka on reitin varrella kohti tsasounaa. Takana kuvassa on pieni lampi.
 
 
Suunnittelin alun perin ihan erilaisia kuvia tässä kohdassa, mutta en tiennyt että tämä silta olikin nyt rempassa. Toinen kaide siis puuttui kokonaan, kun kävin täällä ja tälle reitille oli tuotu hiekkaa ja se oli hyvin tasoitettu koko reitille. Tää hiekka oli tosi hyvä juttu, koska mulla oli Londonin lisäksi mukana vedettävä matkalaukku ja reppu, niin sen hiekan takia reitillä kulku sujuikin tosi hyvin, kun pystyin vetää matkalaukkua perässä. Reitti ei tosin ollut pitkä muutenkaan, mutta olisi se ollut raskaampaa, jos olisi pitänyt käsin kantaa sitä matkalaukkua.
 
Hauska juttu oli se, kun kuvasin tällä sillalla, mun ohi meni kaksi työmiestä (molemmat vähän eri aikaan), jotka molemmat sanoi jotain mun nukesta. ^^ Toinen sanoi "Oi siinä onkin tosi hyvä paikka kuvata" ja toinen "Hän niin nätisti siinä paistattelee päivää", näistä kommenteista tuli tosi hyvä mieli! ♥
 
Sillan jälkeen jatkoin matkaa tsasounan luokse ja olin niiiin iloinen, kun huomasin, että siellä, hiekka reitin päätyttyä, loppu päässä, oli tämmöinen aivan ihana lankku reitti! ♥ Pahoittelut muuten siitä, että nuken mekon helma on vähän hassusti näissä kuvissa, mutta päätin siitä huolimatta pitää ja postata nämä kuvat!
 
 
 
Oon tässä vuoden sisällä tykästynyt Londoniin ihan uudella tavalla! ♥ Oon tietysti aina hänestä tykännyt, mutta jotenkin se viime vuotinen Halloween kissa kuvaushetki lisäsi mun tykkäämisen häntä kohtaan ihan uudelle tasolle! Siitä syystä Londonia onkin näkynyt viimeaikoina paljon enemmän mun kuvissa. ^^
 
 
 
..Nyt voi huokasta helpotuksesta, tajusin korjata hameenhelman. ^^' Tää mekko on vaan TOSI oversized ja iso niin sen takia se menee vähän liiankin helposti ja huomaamatta ihan miten sattuu välillä. Tää mekko on siis tehty Pullip nukeille sekä YoSD BJD nukeille, niin siksi se on niin "joustava".
 
 
 
Tää kuva on hauska, koska näyttää ihan siltä, niin kuin tuolla takana olisi portaat, mutta siellä ei ole portaita, valo vain hämää. ^^
 
Tää alla oleva kuva on yks mun suosikkeja tältä reissulta. ♥
 
 
Sitten istuskelua lankulla. Näissäkin kuvissa valo tekee kepposia, koska nyt näyttää ihan siltä niin kuin vettä olisi tuolla sillan alla, mutta maa oli ihan kuiva eikä vettä ollut tässä kohdalla.
 
 
 
 
 
 
 
 
Lankku kuvien jälkeen käännyin takaisinpäin ja palasin tsasounan eteen. Siinä paikan edessä on siis tämmöinen tosi upea vanha aita, jonka luona otin vielä pari kuvaa. ♥
 
 
 
 
 Loppuun pari extra kuvaa, jotka otin siinä ihan alussa sillan vieressä, mutta halusin laittaa ne tänne loppuun vasta, kun nää oli vähän.. extraa?
 

Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html