29.9.24

Valon pilke läpi pimeyden ♥

Moikka! Keskiviikkona kävin kuvaamassa Myrtleä (Pullip Seila) Joensuun hautausmaan ulkopuolella. ^^ Oon tosi tyytyväinen näihin kuviin, vaikka alunperin en edes suunnitellut kuvaamani häntä tuona päivänä, mutta näistä tuli todella hyviä! Päivä oli tosi tuulinen, niin siksi joissakin kuvissa Myrtlen hiukset on vähän levällään.
 
 
 
 
 
Tää kuvauspaikka oli tosi haastava, koska olin välillä nuken ja kuusen välissä (pienessä välissä), mutta se kannatti koska näistä kuvista tuli niiin upeita! ♥
 
 
 
Tän alemman kuvan yhteydessä haluan julkaista mun itse kirjoittamani runon, jonka kirjoitin 2023:

"Kahleista vapaa on ihmis raukka
Päästää se irti tämäkin haukka

Lentää, tippuu, katoaa
Syvälle synkkään se vajoaa

Nousee ylös, liitää
Kohti valoa yrittää se kiitää

Valon pilke läpi pimeyden
Yli pääsee se tämänkin synkkyyden"
 
 En oo aiemmin halunnut tuota runoa julkaista, koska kirjoitin sen aika ikävissä tunnelmissa ja koin sen tosi henkilökohtaiseksi. Nyt kuitenkin julkaisu tuntui hyvältä idealta ja tän kuvaus shootin ansiosta sain sysäyksen ja inspiraation julkaista tämän. En ole missään nimessä runoilija, enkä ole koskaan aiemmin edes runoa kirjoittanut (ellei jotain koulussa pakotettuja lasketa). En siis tiedä yhtään mistä tämä runo tuli mun päähän, mutta se vain tuli yhtäkkiä ja kirjoitin sen samantien ylös ja minusta tämä runo sopii kivasti tähän alla olevaan kuvaan. ♥
 
 
 
 
 
 
Tässä vaiheessa olin toooosi väsynyt ja "tuskastunut", koska tää kuvauspaikka oli niin haastava ja mua sattu vähän joka paikkaan, mutta jatkoin silti ja oon ilonen, että jatkoin! ♥
 
Loppuun vielä aitakuvia. ♥ Hautausmaalla on aina niin upeita aitoja.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html