16.11.23

Lucinda ja lumi ♥

Moi! Kävin kuvamassa Lucindaa (Pullip Lunatic Queen) lumisessa säässä. ♥ Tällä kuvausreissulla rakastuin tähän nukkeen vielä enemmän ja osa kuvista tuntui ihan siltä, että ei tää voi olla mun nukke tai mun kuva! Hän on vaan niin ihana. ^^ 

Btw, Lucinda nimen mun Lunatic Queenille päätti mun seuraajat Instagram storyssäni. ♥ Muut vaihtoehdot kyselyssä oli: Lucille, Lareina ja Lainey.
 
Ekat kuvat otin puussa. ♥ Tämä on itseasiassa sama paikka missä otin kuvia Vikistä tässä postauksessa *klick*.

 
Vähän jo rikkinäinen aisoista tehty aita, mikä sopi jotenkin tosi mainiosti tän nuken tunnelmaan. ♥


 
Ja loppuun lähikuvia hänestä, koska rakastuin siihen miten upealta tämä nukke näyttää niin, että taustalla on valkoinen maisema! ♥


 
Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

  1. Sulla on kyllä kivoja kuvauspaikkoja, tuo aita on todella loistava! Pidin myös siitä, miten viimeisessä kuvassa taustalla näkyvä rakennus (?) sopii värimaailmaltaan täydellisesti Lucindaan! <3

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html